Slackline

Slackline 

…on tasakaalu hoidmine liinil.
Oleme võimelised paigaldama umbes 10 liini.
Seletame kõigile põhitõed, demonstreerime kõndimist ja lihtsamaid trikke

Parkour

…on takistuste ületamine võimalikult sujuvalt ja kiirelt.
Õpime väga palju erinevaid takistuse ületamis viise, hüppame ohtralt ühelt kastilt teisele ning õpime pehmet maandumist.
Pakrouri töötuba oleks mõistlik teha gruppidena umbes 10 inimest ning kestvuseks 50min. 10min pausi ja täistunnil järgmine grupp.

Parkour

Kiiking

Kiiking

…on kiikumine ja parimal juhul üle võlli.
Selleks on meil KIKI-2 kiik, Mida saame reguleerida vahemikus 3m-4m. See on algajatele just parim kõrgus, kuna sellega on üsna lihtne üle võlli kiikuda.
Iga kiikuja tuleb üksi kiigule, kus seotakse ta käed ning jalad kinni, seejärel instruktor räägib läbi põhitõed kuidas kiikuda nii, et üle võlli saada.

Treening ei ole kohustus. Meile on treening elementaarne ja liikudes tunneme ennast tõeliselt vabana. 

Töötubasid erinevates paikades

A RUN THROUGH ICELAND VIDEO VALMIMINE

Day(s)

:

Hour(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Vabadussportlast